یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
11

حوزه / حجت الاسلام نجفی گیلانی گفت: تقویت روحیه قرآنی در بین نسل جدید از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان اینکه سازمان تبلیغات و کمیته امداد هر دو مجموعه حاکمیتی بوده و دارای دغدغه‌های مشترکی هستند، اظهار داشت: وقتی دو مجموعه در کنار هم قرار گیرند، قطعاً کارهای بزرگی می‌توان انجام داد و از ظرفیت‌ها بهترین استفاده را کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، افزود: ضمن آنکه باید توجه داشت زمینه‌های همکاری مشترک اداره کل تبلیغات و کمیته امداد بسیار است که یک نمونه آن را می‌توان به تشکیل شورای زکات اشاره کرد.

وی با اشاره به همکاری‌های مشترک تبلیغات اسلامی و کمیته امداد در راستای فعالیت‌های قرآنی، ابراز کرد: عملیات‌ها و ایده‌های ارائه شده قرآنی در استان امکان الگو شدن در سطح کشور را دارد.

حجت الاسلام نجفی گیلانی، با اشاره به آثار و برکات گسترش فعالیت‌های دینی و قرآنی در استان، خاطرنشان کرد: شکل گرفتن روحیه قرآنی در نوجوانان بسیار مهم است، لذا بر همین اساس مسابقات قرآنی برای این سنین طراحی شده که آموزش محور است و اساساً تقویت روحیه قرآنی در بین نسل جدید از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه مسابقات قرآنی با عنوان «هم‌آوری قرآنی آلاء» در بخش‌های مفاهیم و حفظ و به‌صورت تیمی برگزار می‌شود، ادامه داد: این مسابقات از اول مهر آغاز تا اواسط اسفند ادامه دارد و جوایز خوبی هم برای برترین‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به اینکه کمیته امداد از جامعه مخاطب خوبی برخوردار بوده و می‌تواند همکاری خوبی در این بخش با ما انجام دهد، اظهار کرد: این مسابقات در ۲ مرحله شهرستانی و ۲ مرحله نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نوجوانان در این مسابقات به‌صورت مربی محور و تیمی رقابت می‌کنند، خاطرنشان کرد: بر همین اساس ما مربیان را آموزش داده و شبکه‌ای از مربیان شکل می‌گیرد و کار بسیار جذاب و اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha